Underbara, underbara dag!

Kan en dag bli bättre än så här? Tveksamt mina vänner, mycket tveksamt.

Nummer gånger två har utbytts och jag fick privat körning av min 21:an-buss från jobbet hem till våran ytterdörr (praktiskt taget). Mer flex än så får jag nog aldrig mer...

Och på eftermiddagen kom Sanna och vi har hunnit både soffhängt och gått långpromenad och sett den omtalade tjurrondellen. Det finns verkligen tjurar överallt i denna stad, till och med som bakgrundsbild på mobilen... Hehe.

Helgen var minst sagt intressant, vi fick se i princip alla Oslos sidor tror jag... Lördagen var knäpp, men riktigt kul - JBJ vet hur man festar till det! Tranen med den världsberömda 70-åriga Arnie var självklart en av höjdpunkterna, dock är vi nog inte riktigt välkommen där fler gånger kan jag tänka mig,..

Är det fest så är det fest, fråga oss som vet!

Nää, sista 5-13 passet för veckan imorgon nu. Sedan blir det kvällsjobb och på fredag kommer Brorsis. Skoj skoj!
Vi får se hur den här helgen slutar...

Kommentarer
Postat av: Kåten

Tjuuuuurar :)

2009-04-07 @ 20:53:02
Postat av: J.

Hehe det blev en riktigt lyckad lördagskväll ;) JbJ <3

Postat av: Jacke

Oh, privatkörning? Lyx!

Arnie? 70 år? Lite mer detaljer tack? ;)

2009-04-08 @ 10:30:48
Postat av: sara

kan man ringa till norge lr vad händer?:) haha. jag ska flytta till karlstad. men vetu, det är nära te oslo, ja kommer!!!!

2009-04-15 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback