Pluggdag

Idag har Lökis varit här. Vi har pluggat. Hon åkte hem alldeles nyss. Vi går IB och våra exams börjar i övermorgon, fast det kanske var överflödig information? Och om mindre än två timmar så är det imorgon våra väldigt efterlängtade examinationer börjar (lägg märke till min ironiska ton). Herregud. Jag är nervös, det trodde jag inte att jag skulle vara men det är jag. Och som om det inte var nog med det så har jag ytterligare en sak att vara nervös för inför måndagen, jag ska nämligen på ARBETSINTERVJU! Min första någonsin, läskigt. Det är inte lätt att vara Jenny nu ska ni veta.

Sova lite på det kanske?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wow :D Det har du inte sagt. Jag ska också träffa stora läskiga jobbmänniskor på måndag. Vad stora vi är :)

Postat av: Bibbi

Inte får man vara med på nån pluggdag och i sommar blir man ensam om att vara arbetslös också.. ;P

2008-05-03 @ 23:17:18
URL: http://iisabella.blogg.se
Postat av: Jacke

Ja, du verkade redan vara nervös igår då det heter intervju och inte interju! :p

2008-05-04 @ 13:10:10
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: sara

de sa du inte att du skulle på juh... vart ska du nånstans?

2008-05-04 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback