Oh my

Jag kände för att lyxa till det lite nyss, en fin fredagskväll som denna, så jag tog mig en läkerol. (I know, I'm probably the saddest person alive). Idag har det pluggats matte och imorgon ska det pluggas ännu mera matte, med Lökis. Och kanske lite engelska? För nu är det nästan bara två dagar innan det som man "förberett" sig för i tre år kommer (lägg märke till citationstecknen...). Från och med söndagkväll och lite mer än två och en halv vecka framåt så kommer jag bara vara ett nummer (och ja Niklas, då ska jag använda mitt candidate number som visningsnamn på msn också). Jag ska stänga in mig på mitt rum och inte träffa någon (förutom andra IB:are förstås, som känner samma stress som mig) och plugga plugga plugga plugga plugga plugga tills ögonen blöder och hjärnan kokar.

Eller?

Kommentarer
Postat av: Linn

Man behöver en prommis ibland Jenny, med hondäruppeibacken! ;P

2008-05-03 @ 11:29:39
Postat av: Jacke

Så instängd ska vi inte bli! Man måste ju ha luft. Andas. Annars kvävs du och hur mycket hjälper det dig då på exams liksom? Inte mycket alls ska jag säga dig!

:)

Postat av: Sanna

Vad sorgliga vi är..

2008-05-03 @ 22:54:15
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback