Lever livets glada dagar!

Jag har inte så mycket tid för tillfället men måste ju uppdatera en snabbis i alla fall, bilder och mer detaljerad information kommer senare, lovar! Men vad vill jag ha sagt då? Jo, att balen var så himla bra, lätt en av de bästa kvällarna i mitt liv. Så jäkla roligt. Och första doppet blev det igår också, himla skönt. Ligga där på Karslund och inte ha några bekymmer i världen, kan det bli bättre? Jag tror inte det. Och nu kör vi på, fest varenda dag - det är så det ska va! För vill ni veta en sak? Livet är en fest!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig fullständigt Jenny, så här skulle man ha de när man hade de som sämst! Inget att klaga på nu inte, åh ja va lyckad balen blev;)

2008-06-01 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback