001105-013

Nu kryper jag in i min lilla bubbla och där kommer jag stanna i lite mer än två och en halv vecka. Från och med nu är jag bara ett nummer. Ett otursnummer till råga på allt, synD. Nu är det fokus. Eller nåt som ska föreställa fokus, man måste ju låtsas i alla fall. Imorgon klockan 9.00 börjar EnglishA2 Paper 1 - Comparative Commentary. Trodde inte att jag skulle bli nervös eller så före men shit vad fel jag hade! Jag sitter och målar upp det ena skräckexemplet efter det andra på vad som kan hända. Var glada att ni inte är i mitt huvud och min kropp just nu, kära läsare. Var glada. Om 18 dagar kommer jag också vara glad igen. Gladast i världen!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jacke

Jag kommer att vara gladast med dig! HALLELULJA för den stunden - DÖD för denna stund!

Postat av: Sanna

Då är också jag gladast i världen, faktiskt :D Vi får dela på den här glädjen :D Lycka till imorgon engelska A2-elever. Det här klarar ni :D

2008-05-04 @ 21:50:16
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback