Vad är väl en bal på slottet...

Varit och provat balklänningen nu, den var typ klar... Och jag är nöjdare än vad jag trodde att jag skulle vara, den blev ganska precis som jag tänkt mig. Det känns bra! Och färgen blev precis som jag tänkt mig (lägg märke till att det är skillnad på precis och ganska precis!). Mamma tror för övrigt att jag kommer bli oredig på balen... Vad betyder det? Vill nog kanske inte veta. Och hur ska vi åka in babes? Det är en fråga som vill ha ett riktigt kanonklockrent svar! Balen kommer bli rolig, roligare, roligast! Sammanfattningsvis: en nöjd tjej. Eller en happy girl kan man ju också säga, eller hur Linnie? Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Linnie

Alla tennisledare är faktiskt inte bra på engelska ;P

2008-03-13 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback