Stockholmsbesök

Så, nu var man hemma från huvudstaden då. Lite tråkigt, jag kunde lätt stannat några dagar till! Mitt shoppingbegär har i alla fall blivit stillat de här senaste dagarna med tre par skor, en väska (men bara en liten...), två par byxor, en klänning, tre par leggings, ett linne, någonting blommigt som jag inte har bestämt mig för vad jag ska använda det till än plus lite annat smått och gott. City, Söder och Kista fick en dag var. Och jag måste säga det än en gång: Söder är så himla bra. Dit ska jag flytta nån gång. Brorsan (och jag?) i Skrapan skulle ju inte vara helt fel. Fast den där 100 kvadrats-lägenheten på Drottninggatan skulle väl funka också... Jajja, framtiden får utvisa hur livet blir har jag hört.

Vad har hänt mer då? Hmm... Jo, jag har träffat ett antal nya människor ju! Marie/Mary är väl den viktigaste att nämna, men även Bettan, Mike och Jack Daniels på stan får man inte heller glömma. Mycket trevligt har det varit i alla fall! Nivå 22 besöktes också en sväng och Viper snackades det så mycket om att man nästan blev lite sugen på att göra en visit där bara för att se liksom, men det lär väl kanske bli lite svårt... Eller vill du ta med mig dit Marie? Närå, förlåt nu ska inte jag vara sån... Ser fram emot nästa Stockholmsbesök!

Nu ska jag vrida fram klockan och sedan sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mary

Awh! Jag hade sjuuuukt kul i helgen! Hahaha, gallonställ. kommer nog aldrig sluta garva. Var skönt att ha någon med mig som kunde gnälla lite på Tomas, så jag slapp vara ensam om det haha :D

Postat av: Linn

Jenny, TRANAN IMORN SOM FAN. jag måste få fira! hahaha

2008-04-04 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback