Gooodifoodie!

Det var rackarns vad trött man ska vara då... I blame the weather! Eller så är det för jag har läst 150 sidor i Tjuven ikväll... Kan vara, kan vara. Mindre än 100 sidor kvar nu i alla fall, får väl se det som positivt! Imorgon ska jag fixa underskrifterna som fattas till CAS, skriva klart all CAS, läsa klart Tjuven, leka med Linnie och prova balklänningen. Och just ja, italienska var det ju meningen att jag skulle lära mig också... Oj! Missade för övrigt bussen hem idag också, sen när slutade den gå 16.25 kan man ju undra?! Men fick ju trevligt sällskap av Lökis så det gjorde inte så mycket. Meningslöshet och flin var på tapeten. En halvtimme går fort när man har roligt ska ni veta!

Godkänd hittills...
Gooodifoodie! (som Linnie skulle ha sagt)

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Inte godkänd hitills...:P

Postat av: Anonym

hahaha, ses idag babe! :) Gooodifoodie!

2008-03-13 @ 10:07:08
Postat av: Jacke

Att du orkar läsa 150 sidor! GOOD GIRL!

2008-03-13 @ 14:35:13
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: Jenny

Hahaha till allihopa ;p

2008-03-13 @ 17:55:45
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: Linnie

Hahah, you're a very happy person Jenny!

2008-03-13 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback