Fest & räkor

Igår var det fest. Väldigt rolig och trevlig förfest med schlagerfajt och telefonsamtal, helt okej på Tranan, för lång efterfest med Statoilbesök sisådär 04.45 och i säng 06.00. Höjdpunkten på hela kvällen var när Jenka och Lökis klippte Bibbi på förferran. Hon blev assnygg! Men jag förstår inte hur hon kunde låta mig med ett vinglas i ena handen och sax i den andra ens få komma nära henne... Men kul var det och det är, som alltid, huvudsaken!

Väl hemma i Alfta igen kom Linnie och hälsade på, och jag käkade smörgåstårta. OCH TRE RÄKOR! Jenny skräller än en gång alltså. Jag blir nästan lite rädd för mig själv...  Sedan tog vi världens längsta promenad, vilket var  trevligt men jag var så trött så jag höll på att avlida ungefär. Nu, 6 timmar senare, efter dusch och sömn känner jag mig nästan som en människa igen!

Det har varit skottlossning i Kista Galleria ikväll och där ska jag bo nästa vecka. Spännande! Bror och jag ska (eller jag vill i alla fall) besöka restaurangen där det hände. Tycker att vi have to discover our wild side liksom. Exciting!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag sov i Kista och besökte gallerian för mindre än en vecka sedan! :O

Shit, klippte ni hennes hår på riktigt?! Jag trodde ni bara hade plattat eller liknande.

Postat av: Isabella

Just för att du hade ett vinglas i ena handen och en sax i den andra vågade jag inte röra mig! :P

2008-03-17 @ 08:58:32
URL: http://iisabella.blogg.se
Postat av: Jenny

Såklart vi klippte på riktigt! :)

2008-03-19 @ 19:25:09
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback