Bad day.

Det började med att jag sov över och nästan missade bussen. Det första som händer i skolan är att det går hål på mina strumbyxor mitt på ena knäet. Jippie! Sedan hade jag två värdelösa lektioner och på biologin började Bibbi och jag fundera på om vi inte skulle gå på Roy's. Det gjorde vi dock inte utan åt i matsalen istället - BIG mistake! Äckligaste maten någonsin typ, inget var gott. Försökte liva upp oss med lite mackor med Bregott men det gick inte jättebra. Sen så var det dags att sätta igång och vara effektiv. Trodde jag ja... Det första som händer typ är att Deisy kommer och säger att mina labbar blivit utvalda att skicka in till IB. SUCK SUCK SUCK. Nu måste jag fixa Project-rapporten som vi visste inte gjorde. Plus att jag ska hitta alla labbar. Ser det ut som jag har tid med det?! Engelskan som borde ha tagit typ 30 minuter max tog väl sisådär två, tre timmar. CAS:en blev inte riktigt klar och svenska-kommentaren hann jag inte ens börja med. Angående intalienskan känner jag bara: QUE? (fast det är säkert spanska...). Ingenting gick bra idag alls. Jäkla skit också! Och så mycket skit kvar. Det är synd om mig. Tyck synd om mig! Stackars mig...

Enda ljuspunkten var tårtan, den var god!

Kommentarer
Postat av: PK

vad bra att tårtan smakade bra då för TJ ;)

2008-03-18 @ 18:55:55
Postat av: Jacke

Det är synd om båda oss Jenny! Låt oss lida tillsammans.

Postat av: Jenny

Jag vet, stackars stackars oss! :( Och tack för tårtan
PK;)

2008-03-19 @ 19:20:55
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback