Midsommardagen

Kvällen tillbringades med de bästa tjejorna, med grillning och mys och utgång och allt däremellan. Jag kan ju inte annat än säga att kvällen blev mer eller mindre klockren (förutom världens kassaste dj) - tillsammans är vi oslagbara bruds! Maten var gooooood, Rysslands vinst oväntad och Tranan läskig till en början. Men sen drog vi igång och det blev riktig fart på hela tillställning. Vi önskade massor med bra låtar och mot slutet av kvällen blev det bra musik när våra låtar kom (sorry, det är typ en JS på det här inlägget... jag hoppas åtminstone några av er förstår vad jag menar med det, det borde ni my IB-readers...). Sen så blev det, som traditionen sig bör, ett MAX-besök. Efter att ha köat i typ tusen år så kommer man fram och ska beställa sin glass och vad får man då höra? Jo, att glassmaskinen är trasig! Upprörande, hela ens värld rasade ju samman! Fick nöja mig med strips, mina flickor och lustigt sällskap som nyss var hemkomna från EM. Det funkade faktiskt över förväntan bra ändå. Och nu börjar det bli riktigt ljust ute, solen skiner rakt in på mig. Det är fint. Det är sommar. Det är så det ska va. Skål på den!

ps. Jag cyklade ungefär 4 mil (!) på midsommaraftonen, mer info kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback