Ett litet inlägg om dygnsrytm

Min dygnsrytm är helt fucked up för att uttrycka det milt. Kom precis hem från Linnie där jag tillbringat en mycket trevlig kväll och är jag trött? Näe va. De senaste dagarna har jag ju inte gått och lagt mig före fem så klockan är bara barnet än. Det är lite synd, jag som vill gå upp tidigt imorgon (egentligen idag men ni fattar...) så jag hinner göra massa vettiga saker som jag borde gjort för länge sedan. That is sooooooo not gonna happen. SynD. Jag skulle vilja vara en morgonmänniska, jag skulle verkligen vilja det. Det skulle göra livet så himla jättemycket lättare. Om jag vore det så skulle jag kunna bli bagare.

Kommentarer
Postat av: Jacke

Jag är en morgonmänniska och jag lovar dig - det är underbart. Men jag har utsatt mig själv för samma dygsrytm som dig - man lever ju bara en gång ;)

GHaha.

Postat av: Isabella

Vi är nog några stycken som vänt lite på dygnsrymten.. fråga min mamma vad hon tycker om det!:p

2008-06-23 @ 12:54:05
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bagare? Vänta du bara, Jenny. När du börjar jobba och inser att du, efter en lång dag, är galet trött. Då kan dygnsrytmen komma i sin vanliga takt. Fast riktigt där har väl inte jag hamnat.. Det kommer väl så småningom ;)

2008-06-23 @ 17:56:07
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback