Det var ju onsdag!

Gårdagskvällen tillbringades hos Cornelia och lite på Tranan. Det var evigheter sedan jag såg den tjejen och återseendet var extremt efterlängtat och roligt. Även Hoof och Linda joinade. Ganska tidigt så ringde min mama och berättade att jag tydligen tappat min plånbok på bussen, som tur var hade busschauffören (som känner mama och papa) hittat den och ringt hem. Så utan pengar, leg och busskort kändes det lite deppigt ett tag. Men med massor att ta igen och prata om, fotboll och alkohol plus chips så glömdes alla bekymmer och tiden gick galet fort. Tillbringade nog inte alltför mycket tid på Tranan men det blev lagom. Kvällen avslutades, som sig bör, på Max. Tiden fortsatte gå och vid sisådär halv tre så begav vi oss hemåt Alfta efter en mycket trevlig kväll som kunde slutat på ett annat sätt om inte ödet haft ett finger med i spelet. Vet inte om man ska tacka eller motsatsen? Ajja, en fin kväll blev det hursomhelst.

Ikväll blir det fika hos Sara, myspys.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för igår!;) Och idag..

2008-06-26 @ 23:08:14
Postat av: Jenny

hihi, det var så lite så ;) det var så kul att du kom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback