A farewell...

Nu har jag fått smält allt lite och lugnat ner mig några grader. Hittade nya omräkningssystemet och det gynnade mig märkte jag så det känns ju bra. Och jag är ju glad. Det är slut på IB. Det är så jävla slut. Jag tror jag säger hejdå för alltid. Om jag inte kommer på att jag ska bli läkare eller nåt...
Det var kul så länge det varade och shit vad vi kämpat! Vi är så himla mycket värda livet nu. Nu kör vi, inget kan stoppa oss - FÖR ALLTING SOM MAN VILL KAN MAN GÖRA!


Hejdå IB!


Kommentarer
Postat av: Veronika

jaa, vi är såå värda livet. Gounge!!

Postat av: Sanna

Aaa aa aa a a :D

2008-07-08 @ 15:13:51
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/
Postat av: Tomas

Varför kommer du aldrig ner till mig? :'(

2008-07-10 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback