So lonely...

Nästan så är det faktiskt, alla jobbar förutom jag så då får jag underhålla mig själv... Vill verkligen ha ett jobb nu!

Har varit på min andra anställningsintervju idag, på Statoil denna gång. Allt verkade jättebra, (förutom att dom hade haft tre rån på ett år och man jobbade själv på kvällarna, men men...) och jag skulle jättegärna vilja jobba där! Både chefen och hon som jobbade där idag var svenskar och verkade väldigt trevliga. Så nu hoppashoppashoppas jag och håller tummarna!

Igår kväll var jag till Sanna och Josse och julmyste med te och pepparkakor. Det blev även "lite" ommöblering, de har sjukt mycket möbler! Tur att Erik och Jocke som dom bor med jobbar på en flyttfirma, annars hade det blivit lite jobbigt... En väldans trevlig kväll blidde det hur som haver och det är så kul att vi bor här alla fyra tjejerna nu, och med gångavstånd till varandra dessutom! Perfekt. Fast det kan ju bli ännu mer perfekt, om det går som vi vill så förlänger Lisa och jag kontraktet på lägenheten vi bor i nu och så flyttar Josse och Sanna in med oss när Viktor flyttar hem. Hoppas, hoppas, hoppas det funkar!

Nu blir det nog lite Gossip Girl här innan jag ska möta upp Sanna och Josse på stan. Ha det bra allihopa!

Och just ja, om någon underbar läsare har ett jobb i Oslo åt mig i bakfickan så är det bara att höra av sig! Och vill ni ha mitt norska telefonnummer så är det också bara att höra av sig! (Men jag har två telefoner för tillfället, så det går bra att använda det svenska numret också.)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback