Fan...

Jag har två jobb och vet inte vilket jag ska välja. Lyxproblem skulle vissa kalla det, för tillfället känner jag att det skulle varit skönare att inte fått något av jobben alls.. Fast det menar jag ju inte egentligen. Det är ju väldigt smickrande alltsammans. Men ack så jobbigt. Ett drygt jäkla munsår har ploppat upp idag också, bara på grund av att jag har så mycket ångest och känner mig stressad för jag kan inte lugna ner mig och tänka klart. Då är det illa.

Och just ja, jag har jobbat idag också... På Universitetet här i Oslo, som hade nån lärarkonferans. Jag har också hjälpt till på ett café där och gjort smoothies och lite sånt. Och så har jag sålt våfflor på en musikgrejj. Jenka = effektiv som få? Javisst!

Donken? Statoil? Donken? Statoil? Donken? Statoil? Donken? Statoil? Donken? Statoil?
Det är frågan. Jag orkar inte mer...

HJÄLP MIG BESTÄMMA!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad väljer du -- vill du att ditt hår ska lukta frityrolja för all framtid, eller blir du hellre rånad?



Sen kan du ju även jämföra lön, arbetstider, arbetsmiljö och sånt också.

Postat av: Jenny

Hahahahaha! Tack Niklas för underbara råd, nu har jag bestämt mig. :)

2008-12-06 @ 16:39:44
URL: http://hallbergskan.blogg.se/
Postat av: Jacke

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; brudarna mina har flyt i landet i väst! :D

2008-12-07 @ 19:07:07
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback