Mattekväll

Kom precis hem från skolan. Ja, du läste rätt: skolan. Och klockan är 23. Det är så det ska vara har jag hört, IB är finfina grejjer det! Riktigt mysig kväll blev det, och ett och annat ljus gick faktiskt upp för mig. Om två veckor så behöver jag aldrig mera tänka på IB-matte (om jag inte måste göra retake förstås!). Lite läskigt att tänka så nästan. På många sätt. Men fler såna här kvällar åt folket! Speciellt sista timmen, eller vad säger ni Lisa och Sanna? Nej, nu blir det lite att umgås med brorsis innan det är dags att tänka på refrängen som man säger. Sweet dreams everyone!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Och den missade jag :(

Postat av: Sanna

Absolut :D Mer tjejsnack och onödigt nödvändiga samtal :D

2008-04-26 @ 18:06:55
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback