Man ska ju lära sig av sina misstag...

Jag fick ett ryck och loggade in på Lunarstorm för första gången på evigheter. Började läsa gamla blogginlägg, ganska fascinerande det där... Speciellt ett etsade sig fast...


Tors 28 sep 2006
Nu ångrar jag allt som jag ställt till med... För jag skulle vilja liksom. Ja. Smart att komma på det nu. Verkligen. Man förstår ju att den eller det eller dom tröttnar. Det skulle ju jag också gjort. Men dammit vad jag ångrar mej nu. Vill bara slå mej själv hårt i huvudet med nånting...


Det där var mer än ett och ett halvt år sedan. Jag kommer så väl ihåg vad inlägget syftar på. Det kändes inte bra den gången heller, trots att det inte på långa vägar gått så långt som det gått nu. Historien har alltså upprepat sig. Och det känns tusen gånger värre den här gången. För den här gången var det på riktigt. På riktigt. Så jävla mycket på riktigt. Och jag sumpade det, big time.
Varför lär man sig inte av sina misstag?

Kommentarer
Postat av: Mary

Man förtränger hur dum man var första gången. Sen inser man aldrig hur puckad man har varit förens det är för sent! Hoppas allt är bra med dig. Hittade inte klänningen på HM :(

Postat av: Linn

Gumman, vi måste äta glass och glömma lite bekymmer nån dag! :)

2008-04-22 @ 10:00:19
Postat av: Mary

Jaa jag tycker du ska komma hit snart! klart jag tar hand om dig. Ska visa dig hur vi stockholmstjejer festar :D mitt jobb sätter stopp för mycket roligt i sommar för mig med tyvärr men men, det är ju i alla fall pengar. jag får komma och hälsa på i alfta och se hur ni bor :D

2008-04-22 @ 11:20:04
URL: http://piper.blogg.se
Postat av: Handle me.

Ibland måste man nog göra om samma misstag igen för att verkligen lära sig något. Och du , jag tycker inte att mitt inlägg ska behöva stämma in på någon av oss!

2008-04-22 @ 13:19:22
URL: http://lindaswegdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback