Fredag

Lite sömn och en lång dag gör att jag är ganska trött nu... Och borde sova för jag borde plugga. Mycket man borde. Kvällen har varit väldans trevlig, först blev det mys hos Cornelia med Lisa, Klara och Carro med ananas och prat. När kvällen blev lagom sen så drog resten av gänget mot sina hemtrakter Bollnäs medan jag åkte vidare till Linn, Calle och Andreas. Där umgicks det lite, mysigt trevligt det också. Precis nyss kom jag hem och vem väntade uppe om inte min bror? Också trevligt värre, så nu blev det så att jag satte mig här. Och vet ni?! Det är galet stjärnklart ute inatt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fint att du kom förbi juu! :) Fler gånger, jaa tack! :)

2008-04-27 @ 15:07:05
Postat av: Jenny

Jaa taaaack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback