Bra stund

Jag har bättre och sämre stunder, det kan skifta från timme till timme. Till och med från minut till minut. Jag tycker fortfarande likadant och det står jag för. Men man måste också gå vidare. Man kan inte gräva ner sig för länge i såna här saker och slänga bort viktig tid av livet som aldrig kommer igen. Så tänker jag i en bra stund. Nu är det en bra stund, det har varit en bra dag. Linnie och jag har diskuterat livet i solen. Sånt är fint. Jag har inte pluggat så mycket som jag borde, men vad gör det om 100 år? Och lite derivering har jag i alla fall hunnit med. Jag går ur det här en erfarenhet rikare. Och definitivt helsäker på att jag aldrig kommer göra om det här misstaget igen. Det gör för ont.

Everything has a reason
som dr Gregory House skulle sagt. Han har rätt i mycket den killen. Nu kräver han min fulla uppmärksamhet så det ska han få. Jag ska aldrig svika någon igen. Det är inte jag. Förlåt för allt jag gjort.


Varför lät du mig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback