Jackfucker

Här sitter jag. Och lär Bibbi nya ord. Har inte varit i skolan idag. Har inte gjort så mycket som jag borde men lite. Min att göra-lista är inte av denna värld. Jag saknar sommarlovet. Jag har gjort en playlist som går om och om och om igen. Lasse är bäst. Jag har Oxford-biblioteket som bakgrund på datorn i inspirationssyfte. Jag saknar London. Mamma håller på och lagar jättegod mat för att hon tycker synd om mig. Mums! Igår var jag hos Sara som ska sy min balklänning. Hur ska den se ut?! Jag är sugen på att åka till Uppsala i helgen och aldrig mer komma hem. Fast det ska jag inte. Måste fixa mitt matteprojekt istället. Det är klart 23.59 på fredag. Och på lördag blir det lek med bästa muppisen. ÄNTLIGEN. Och bror kommer kanske också hem. Helgen ser finfin ut.
Men hur blir det med resten av livet?!

Många tankar.
Inga svar.
Givande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback