Jahopp

Tänkte bestämma vad min Individual Oral Presentation ska handla om ikväll. Första steget var att bestämma vilken bok (eller roman som man tydligen ska säga) jag ska använda.
Aprilhäxan (lägg märke till den kursiva stilen) har jag inte läst så den gick bort ganska snabbt som ni kanske förstår. Mor Gifter Sig består typ av 40 miljoner sidor och var tråkig så den strök jag också. Då var det Förvandligen och Hemsöborna kvar. Nästan alla ska prata om den förstnämnda och eftersom jag missade genomgången på den ganska konstiga boken (ja, jag skrev BOKEN!) så strök jag den också. Kvar blev då Hemsöborna av allas våran August Strindberg. Trots att jag hatade den när jag läste den i höstas. Hur det kan gå. Crap.
Efter det så kom jag inte så överdrivet mycket längre så då skrev jag en lista på allt som jag hade att göra. När jag gjort det så blev jag så deprimerad att jag sket i alltihop och nu sitter jag här.

Men ingenting gör någonting för på fredag ska jag och Lisa äta glass!

Och idag har jag träffat människor för första gången på en månad. Det var mycket trevligt med många trevliga återseenden. Synd bara att jag skulle bli så trött... Men men, it's a start at least. Imorgon bär det iväg för undersökning hos Gaffari och leverprovstagning m.m.
Hoppas hoppas hoppas att allt ser bra ut!

Nu lägger du av Jörgen! (Vem avslutar man bättre med än med Björn Rosenström?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback