Igår

Vaknade. Funderade på att åka till skolan. Bestämde mej för att inte åka. Sov lite till.

Cecilia ringde och jag kom fram till att en tripp till Sandviken inte skulle vara helt fel ändå.

Ganget kom och hämtade mej och off we went. Det blev en mycket trevlig resa. Sarah var såklart finast.

Jag har saknat  att umgås med tjejorna, det var alldeles för längesedan sist! Men nu så.

Vi får köra på intensivt de här sista veckorna. Lördag och Studio 54 nästa!


Det blev även lite Tranan igår... Jag brummade och drog med Larsson.

Inga kommentarer på själva kvällen för jag vet inte hur jag ska förklara.

Och polisen kom också, jag såg inte hur fort jag körde för lampan fungerade inte, jag skakade.

Polisen följde efter mej. Nervösaste tjejen i stan = Jenka.

Men som tur var  så svängde farbror polisen åt ett annat håll till slut. Men fan va rädd jag var.

Att ta körkort en gång till är inte direkt nåt som lockar...


Kvällen avslutades med en nattpromenad. Nattpromenader är så jäkla bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Natt promenader äger. Polis koll utan lyse i bilen suger :P

2007-05-18 @ 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback