Det här är Jenny:

1. Tre namn jag lyssnar till:
Jenny, Jenka, Blixten
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Är väl glad ganska ofta...
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är helt sjukt morgontrött
4. Detta är jag rädd för:
Telefoner och insekter
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Glass, roligt och sommarlov
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Fixa tekniska grejjer och hoppa längdhopp. Allt annat kan jag nog kirra.  
7. Detta tycker jag om att göra:
Gå nattpromenader, skratta och brumma upp på trottoarer
8. Detta vill jag göra just nu:
Sova
9. Bästa känslan:
Den där när allt bara är bäst och det känns som det kommer vara så för alltid
10. Värsta känslan:
Ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Seriös, tråkig och dum. Med ett stort NOOOOOT efter.
12. Är du kär just nu:
Vad är det?
13. Jag vill gifta mig:
Nu lugnar vi ner oss några grader va...
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Åka jorden runt, tälta i rondellen och vara glassgubbe
15. Min käraste ägodel:
Körkortet
16. Något jag vill ha i present:
En bärbar dator! GE MIG, GE MIG, GE MIG!
17. Detta har jag på mig just nu:
Tröja och byxor
18. Favoritkläder:
Skor
19. Favoritdjur:
Gillar inte djur.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Allt
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Sweet Little Sister, Tokyo, Nu lägger du av Jörgen
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligast: rast. Tråkigast: alla IB-ämnen jag valt 
23. Stjärntecken:
Vattuman
24. En bok jag gillar:
Hemsöborna som jag använder i min Individual Oral Presentation är en riktigt fin bit...
25. En film jag gillar:
Lotta på Bråkmakargatan
26. TV-program jag gillar:
Vänner, Scrubs, House, CSI osv....
27. Favoritdoft:
Sommar
28. Detta äter jag gärna:
Mammas mat
29. Dricker helst:
Björndödare (=tequila, whisky och tabasco)
30. Favoritgodis:
Chilinötter
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Brasilien, New York, Kenya osv... 
32. Färg på mina ögon:
Vilka ögon?
33. Min längd:
169 cm plus minus 2 kanske
34. Jag tror på:
Att det bara är att sätta sig ner och vänta på att allting ska lösa sig
35. Jag spelar:
Apa
36. Person jag beundrar:
Typ Kofi Annan (ja, jag vill verka klyftig)
37. Så här bor jag:
I det där huset i berget bredvid den lilla vägen 
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Alldeles för många, iaf i mitt rum. Om kaktusar räknas som krukväxter vill säga...
39. Det här tänder mig:
Du skulle bara veta...
40. Det här gör mig avtänd:
Idioti.
41. Favoritfärg:
Blå
42. Favoritcitat:
"Varför vara ledsen när man kan vara glad?"
43. En hemlighet jag vet:
Ni vill inte veta, jag lovar.
44. Bästa present jag fått:
Åh, kan inte bestämma mej för en bara...
45. Senast köpta skiva:
Skiva? Hallå, vi lever inte på stenåldern längre... 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina gigantiska ögon
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Tjocka tummen och tjocka ringfingret
48. Udda förmåga/egenskap:
Hela jag är ganska udda
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En papegoja
50. Fyra personer jag vill ska göra detta test:
Amanda, Linn, Sara och Isabella

Kommentarer
Postat av: sara

Åååååååå va ja saknar dej människa. gasch.

Postat av: Jenny

Jag saknar dej med, helt sjukt mycket!

2007-05-21 @ 21:06:38
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: Linn

Du suger :P Men jag ska hjälpa dig vara glassgubbe innan du dör, på nåt sätt iaf <3

2007-05-21 @ 21:36:32
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se
Postat av: Jenny

Wiiiiieeee ;D

2007-05-21 @ 22:49:26
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: Amanda

1. du är sjuk oseriös.
2. köra på trottoarer skrämer mig.
3. Tälta i rondellen ska vi göra i sommar
4. Du kollar på för mycket tv program
5. Jag vill oxå ha sommar
6. slutligen.. jag tänker inte göra listan, men jag hjälper sig gärna att att klara av alla dessa olika saker innan du dör.

2007-05-22 @ 17:03:30
URL: http://ammeanda.blogg.se
Postat av: Jenny

Det var det värsta... Har du ingen respekt för mej kvinna? :O Fast om vi kirrar sommaren så är du förlåten ;P

2007-05-22 @ 17:45:41
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback