Tagen

regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Hela jag är ju ganska konstig så jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Men men, här kommer lite saker:

1. Jag är drottningen av osmidighet.
Ett exempel: brorsis och jag sitter i Gallerian (Stockholm) och äter. En bit ifrån oss kommer det en tjej och går. Hon håller i typ världens största tallrik med glass och en kaffedrink. Jag utbrister högt:
- Ska hon äta allt det där?! Det var det värsta...
Våra bordsgrannar tittar lite konstigt på mig (och brorsis, som skäms). Tjejen kommer närmare, och sätter sig med våra bordsgrannar...

2. Telefoner + Jenny = not a good combination. Jag är rädd för att prata i telefon. Jag undviker det till varje pris. Ringer ett nummer som jag inte känner igen så finns det inte ens i min vildaste fantasi att jag ska svara. Så om jag svarar när just DU ringer, känn dig speciell!

3. Jag hatar (lika som Agnes och Linda) när folk håller på och knakar fingrar, armar, handleder och allt vad som nu går att knaka. Jag hatar ljudet av det och klarar verkligen inte av att höra det. Folk vet nu också att jag hatar när dom gör så och gör det ofta bara för att jävlas. 

4. Jag är aldrig seriös (nästan). Ett stort problem för både mig och min omgivning.  

5. Jag flinar och mmm:ar när jag inte hör/förstår vad folk säger och låtsas på så sätt att jag är med i matchen. Vilket jag allt som oftast inte är.

6. Jag har svårt att placera folk och kan ibland låtsas genom ett helt samtal att jag vet vem det är som jag pratar med för att, i samma sekund som denne gått, vända mig till någon annan som varit med och fråga vem det var som precis gick.

Efter det här lär jag väl bli ännu mer dumföklarad än vad jag redan är... Haha.

Tagna: Amanda, Isabella, Tomas, Linn, Tage och Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback