Nu är det jul igen (?!)

Jag kände på mig att det inte var någon idé att gå upp idag så därför har jag legat och dragit mej hela morgonen, och när jag väl bestämde mig för att masa mig upp så blev mina värsta farhågor besannade. För det första var det typ en meter snö utanför fönstret och för det andra kom det ett dödsbud. Jag kände henne inte, det kan jag inte påstå, men jag lider med Daddy och alla andra. R.I.P Hulda.  

Och nu är det väl meningen att det ska bli itag-itag i överflöd.
Vet inte riktigt om jag är så upplagd för det...
Men det är (för en gångs skull!) inte Portfolion som känns äcklig tung, igår när jag började läsa alla papper om censur så blev jag fast, det var ju riktigt intressant! Det är inte ofta (läs: aldrig) som Jenny Hallberg känner så inför någonting som har med skolan att göra. Men det här, det var så sjukt och jag började tänka i nya banor som jag aldrig tänkt i förr och jag blev helt fast. Det dumma är att jag gärna skulle skrivit min Extended Essay om det här istället... Men det är försent nu. Fast äsch, bara jag tar tag i "The Digital Divide" så blir nog det helt ok det också. Förhoppningsvis... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback