Mycket och så

Vill ni veta en sak? Jag har läskigt mycket saker som måste göras. Och vad gör jag? Just precis, ingenting.
Lite dumt kanske, men det är ju en dag imorgon också. Och dagen efter det. Och dagen efter det. Förhoppningsvis. Men om någon vill göra min Portfolio Paper 3, Extended Essay och World Lit så är ni hjärtligt välkomna att höra av er!  Sen så har vi ju resten också, ni får gärna göra dom sakerna också. Hör av er till mej för detaljer. Kontakt via MSN är väl att föreslå (trots att det ger minus vuxenpoäng) för Jenny och telefoner har väl aldrig riktigt gått ihop... Fast ni kan ju alltid testa, funkar det så har ni all anledning att känna er väldigt speciella.  


Lite annat smått och gott...
Idag brummade jag till skolan (ett stort steg för Jenny, ett bakslag för mänskligheten).
Jag måste bli frisk nu för så här kan det inte hålla på. Nästa helg bär det av till Sundsvall ju!
Onsdagskvällens sjukt klockrena grejor har etsat sig fast lite i minnet. Ganska (jätte) kul.
Nu vet jag vem engelska-tanten är.
Promenad med Larsson idag var lite kyligt men trevligt.
Jag måste införskaffa mig en ny mp3, mer än snarast!
Och ny musik. Till alla snälla vänliga givmilda människor därute; skicka skicka skicka! För seriöst, jag lyssnade på Boten Anna igår. Kan det bli mer illa? Svar: VÄLDIGT tveksamt.

Nää, hoho nu blir det sängen.
G'night and sleep tight.  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, jag försökte skicka lite musik jag men det uppskattades ju inte precis...

2007-03-18 @ 14:37:21
Postat av: Jenny

Men Lisa, det beror ju lite på VAD för musik som skickas... Tommy Nilsson & Melodifestivalen är inte direkt min grej ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback