mp3 beställd!

Jag har fortfarande lika mycket tråkiga saker att göra som jag hade igår... Idag så har jag hållt mig sysselsatt med andra saker istället och försökt förtränga allt plugg. Jag har till och med städat, enbart för att slippa plugga. Då är det illa.
För en liten stund sen beställde jag en mp3, vilket var betydligt roligare.
Jag beställde den alldeles själv, i mitt eget namn och allt, och oj vad stor jag känner mig nu!
Lisa, det måste väl vara värt vuxenpoäng?! Fast jag fick ju minus för mp3:n också så det jämnar ju ut sig...

Kommentarer
Postat av: Isabella

Varför får man minus för mp3? det är väl ganska vuxet..eller allstå...man borde inte få minus för det iaf! vad ska man lyssna på då? cd-spelare?

2007-03-17 @ 19:30:48
Postat av: Jenny

Hahaha, det är lite komplicerat det där... Jag ska förklara för dig imorgon kära Bibbi (det är för pinsamt för att skrivas här)! ;P

Postat av: Anonym

Haha, jadu Bibbi, det beror kanske på vem som betalar mp3:n... ;) Men okej Jenky, låt gå!

2007-03-18 @ 14:35:26
Postat av: Anonym

schhh!

2007-03-18 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback