Jag städar och hittar detta brev

HEJ JENNY MIN VÄN

Jag heter Biffen och är 17 år.
Snart 18 =)
Du vet... Du är min vän.
Jag har en skriva brev dag idag.
Mycket trevligt. Med brev =)
Efter din skolgång kommer du att starta en psykologfirma.
Den kommer heta JMA = Jennys. Muppisar. och Andra.
Det enda du kommer göra är att skratta åt dom och säga "Ett gott skratt förlänger livet".
Och "Men Muppis".
Du vet...
Jag gillar dig som vän.
Men snart är jag 18 år och vill bara leka med dom stora pojkarna och flickorna.
Men ikväll är det hockey och jag är 17 år... Vill du gå med mig?

MVH Din mupp beundrare.



Du vet... Du är min vän med.
Och trots att du är dryg ibland så gillar jag dig skarpt;)
Riktigt skarpt :)
Min alldeles egna Muppis-student, jag är så stolt över dej :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ojojoj! vart har du hittat de där? :) det var ett otroligt fint brev en muppis har skrivit till dig ;P Jag umgås ju med dej fortfarande och nu har jag som sagt blivit student-muppis, och jag tänker nog fortsätta umgås med dej ett tag till, för jag gillar dig. hade en period där när vi var lite otrrevliga mot varandra :P haha! Men nu har vi det frid och fröjd. Mer muppis promenader röstar jag för!!! Och student mat/fika hos meh imorron ;) FÖR JAG TAR STUDENTEN, FÖR JAG TAR STUDENTEN, FY FAAN VA JAG ÄR BRA!!! ;)

Postat av: Jenny

I en fin låda ;P haha. Jaa, fy faaan va du är bra! :) Och om ett år är jag förhoppningsvis också det;)

2007-06-06 @ 17:08:31
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback