Italy here I come!

Snart sticker jag från den här värmen till ett kanske lite svalare Italien men jag är glad ändå. Faktiskt. (Det är lite "trött på inget, trött på allt"-feeling nu...)

Jag är inte full jag har pollenallergi, pollenallergi, pollenallergi...
 

Månda människor vill ha kontakt idag och osociala jag ignorerar. Förlåt. Men jag har faktiskt legat och sovit de senaste tre och en halv timmarna. Och nu måste jag packa. Jag som hade tänkt vara klar med det vid den här tidpunkten och gått och lagt mig. Ändrade planer med andra ord... Men va fan, snart Italien!

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Tomas

yay nu kom jag hem. 4 timmar tills vi ska upp och måste packa också, segt.. sen kommer du väl vara dryg som vanligt, kommer bli en lång vecka känns det som :P

Postat av: jacke

ha det så jävla bra då i italien jenny! :D

2007-06-09 @ 15:35:50
URL: http://jonssonjakob.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag är aldrig dryg :)

2007-06-17 @ 17:01:44
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback