Årets ljusaste dag

Igår/inatt tog Linnie och jag tillvara på årets ljusaste dag. Oj så länge det var ljust.
Eller rättare sagt, det blev aldrig mörkt! Det är då man trivs som allra bäst...
Det var lite kallt men med långkalsonger och grejer så gick det galant ju.

Alfta visar sig från sin allra bästa sida vid sisådär två-halv-tre-tiden på natten.
Mycket prat om framtiden blev det, undrar vad man gör om 10, 20, och 50 år egentligen...
Det blev sent så jag är ganska mör idag..

Idag är det midsommarafton. Våga Vägra midsommar känner jag. Jättemycket.
Skulle i och för sig vara trevligt med lite grillning och sånt i byn med ganget men jag tror att jag passar ändå. (Och tar igen det imorgon kanske?)
Scrubsmaraton med ananas känns bäst för tillfället. Så det blir nog det. Jag tror det blir jäkligt bra faktiskt. Och kul!

Ha det fint & glad midsommar på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Isabella

du skulle ha kommit till sörfly! ;)

2007-06-23 @ 00:58:22
Postat av: Jacke

Varför inge midsommar firande Jenny? :/ Inte för att det blev så värst mycket firande för mig heller; syster fick migränanfall, så vi han bara grilla sen hem och vila resten av kvällen ;)

Postat av: Linn

Jenny, ikväll kör vi på det istället, right? :P

2007-06-23 @ 13:08:17
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se
Postat av: Jenny

Men orka midsommar :P Jag hade det väldigt trevligt iaf ska ni veta :)

2007-06-23 @ 14:59:00
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback