Aaah

Brorsis spelar Sommarpojkarna för tillfället, kan inte påstå att jag uppskattar det nå vidare...

Idag hade jag terminens sista lektioner. Obeskrivligt skönt.
Sedan, efter jag burit hem alla mina böcker från skolan i 4000 graders värme, så blev det promenix med Larsson. Jäkla fin prommis sådär, med världens godaste Calippo Cola.
Det blev en avstickare till Kvarnsveden också, och vilka stötte vi på där om inte Linn och Calle? 
Linn mådde lite bättre nu än vad hon gjorde i fredags om man säger så... Hahaha.
Fötterna doppades i det nästintill icke-existerande vattnet och frisbee kastades. Jag tror jag ska bli proffs. Jag behöver nog bara LITE hjälp från Calle. Haha. Sedan smiddes planer om Gotland, som blev Öland och till sist Halmstad och Skara Sommarland. Det kommer bli finfint det där.


Imorgon är det friluftsdag, kan ju vara intressant att se om någon mer kommer när jag för en gångs skull närvarar...


Jag tror på sommaren 2007

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hur kan man inte gilla sommarpojkarna? :P

Postat av: Jenny

HUR KAN MAN gilla sommarpojkarna är väl snarare frågan? :P

2007-06-06 @ 17:06:59
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback