Yra Långnäs

Det blev Långnäs igår kväll. Riktigt kul hade jag (det var väl sisådär 1000 gånger bättre än Bollnäsfestivalen). Det var roligt att vara med Tage, alldeles alldeles för längesen sist! Men när jag menar leka Tage så menar jag nödvändigtvis inte att vi ska sätta oss i handfatet och skvätta ner oss med vatten, du kan ju komma ihåg det tills nästa gång... Hahaha. När broder och jag vandrade hem så var det ganska kyyyyyyligt och jag var ganska jättehungrig. Tur att det fanns tacochips hemma, helt sjukt gott med lite gräddfil ska ni veta. Idag är man väl lite mör, är tvungen att dra mej till Bollnäs och hämta bilen nå tag också men inte just nu känns det som..



Kommentarer
Postat av: Tage

Skit kul (och fläckvis blöt) kväll Saknat dej <3
plask o puss

2007-07-24 @ 16:16:47
Postat av: Jenny

Haha :) Jag dej med my darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback