Gatufesten 2007

Jag var laddad för tre dagar i Sundsvall (som blev två innan det var färdigt...). Resan började lite dramatiskt, vi blev lite försenade och Nina fick köra skapligt fort till Söderhamn... Vi hade väl cirkus en eller två minuters marginal när vi anlände, men hann gjorde vi och det var ju huvudsaken (+ att vi levde).

Efter några om och men så kom vi till slut fram till hotellet där vi skulle tillbringa första natten. Våra grannar var fyra partyprissar från Nynäshamn/Åre som vi förferrade med. När kvällen var lagom sen så vandrade vi ner på stan. Såg väl typ bara The Ark tror jag men det var helt okej för mej. Efterfest på hotellet, slutade som det slutade...

Fredagen väcktes jag av lite "När vi två blir en" när Amanda ringde. Frukosttajm tydligen. Mådde bra, var ganska pigg trots att jag typ sovit en och en halvtimme sammanlagt. I med frukost. Sen dusch, samtal från Hemtjänsten i Alfta (!) och ihoppackning. Däckade lite i grymt sköna soffor efter vi checkat ut, efter det taxi till Kattis där vi skulle tillbringa våran andra natt. Andra kvällen innehöll: langosar, Girlie, glitter, regn i massor, chokladkakagrejjs typ, mera glitter, Mathilda & jag = kramforsare?!, mera regn, soprumskille, Europe, cheeseburger, folk - kända och okända, ännu mera regn och glitter.

Med sådär mycket regn och glitter kan det bara inte gå fel. Och det gjorde det inte heller!

Ska lägga upp lite bilder, men inte precis just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback