Bollnäs

Idag så tänkte Amanda och jag gå på promenad men det dumma vädret satte än en gång stopp för våra planer. Så istället blev det en tur till Bollnäs med bror och mor. Folk man kände lurade i var och vartannat hörn kändes det som, bland annat Cissi och Linda. Mycket trevligt och alldeles för längesen vi sågs (gäller båda). Men minigolf på söndag låter mycket bra tycker jag. Och Bollnäsfestivalen på fredag (?). En klädhängare köptes och den byggde jag (!!!) alldeles nyss ihop. Liiiite imponerande. Ett rosa (vad annars liksom?) laptopfodral blev det också, det matchar utomordentligt bra nu alltså. Åh vad jag älskar Favoriten! Nu: mera överföring. Sen: pizza. Wiiiieee.

image23

Kommentarer
Postat av: Jacke

Vad är det för en laptop Jenny har införskaffat egentligen? ;)

Postat av: Jenny

En svart stor ful HP ;P Men jag älskar den ändå :)

2007-07-18 @ 21:06:38
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback