Sjuk

Nu har jag varit sjuk i fyra (alldeles för många) dagar. Jag orkar inte göra nånting, för att ta mig till datorn nyss krävdes en riktig kraftansträngning. Det är illa. Och så har jag ångest för att jag inte pluggar, jag har så himla mycket grejer som måste göras. Men jag orkar bara inte. My head is killing me. Jag ligger bara och tittar rakt fram. Försöker sova men det är svårt. Tittar på tv ibland, men förstår inte vad som sägs och händer.

Jag hatar att vara sjuk.
När solen blir till min värsta fiende. När tiden passerar utan att jag kan göra nånting åt det. När mammas godaste mat inte smakar nånting. När jag inte kan göra det jag vill. När jag inte kan påverka. När ingen förstår precis hur det känns. När jag inte kan förklara. När jag tycker synd om mig själv fast jag vet att många många andra har det tusen gånger värre. Jag hatar det.


Kommentarer
Postat av: sara

ja måste komma hem så du blir frisk..de här då ja dä!:P

2007-01-29 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback