Intelecktuell

God mat, godis, mango, melon och popcorn bjöd kvällen på. Och choklad på slutet.
Med det bästa sällskapet. Det blir inte bättre än så.

Sara och jag ägde ut resten på Med Andra Ord.
Ingen slår sitta-och-vänta-på-att-allting-ska-lösa-sig-stjärnorna helt enkelt.
 

Med Andra Ord:s tutor är helt klart tiopoängare, som megafonen på nyår ungefär.


Människor jag inte känner har fått samtal från min telefon ikväll. Väldigt givande samtal.
De innehöll en del tutor om man säger så... Christoffer tog hem segern i uthållighet, bra jobbat! 




Bästa kommentarerna under kvällen

Sara: - Vad betyder intellektuell?

Nordan: - Pongo, var är bollarna? (översättning: Mathilda, var är popcornen?)



Vi samtalade om framtiden också. Det ser ljust ut, jävligt ljust faktiskt. Vi ska bli gatumusikanter, tiggare/blottare, **sugare (3 samtidigt + publikinkomster), knarkhjälp och hallick.

Sen blir det jorden runt! Wiiiieee. Och pension vid 22.


:)

Bara för att jag känner världens bästa människor.
Bara för jag har haft ett världsbäst jullov.

Bara för att jag är jag och ni är ni.

Kommentarer
Postat av: sara

BARA FÖR ATT DU Å JA Ä SÅ HEMSK GRYM PÅ SPEL! ååååå, bra blogg jenny!:D den säger allt;) jesis va ja komer sakna dej nu när ja åker tillbaks!:( naaw. du är bäst! menvi sätter å väntar på att allt ska lösas..;)

2007-01-06 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback