My life is back!

Och tack gode gud för det.

Dom här senaste två veckorna har varit de jävligaste i mitt liv, helt seriöst.
Men nu är dom äntligen över och jag har LOOOOOOOOV! Så himla skönt.



"If you don't  read the newspaper, you are uninformed. If you do read the newspaper, you are missinformed."
Mark Twain

TOK:en gick väl som den gick men det är ändå en världslig sak. Man måste ha perspektiv på saker å ting. Nu har mitt sociala liv börjat igen också, Linn & jag catchade up lite idag. Nu väntar jag på att JAS ska ut på nya äventyr och utgång med alla imorgon blir finfint. Kanske hinner med lite 18-års fest också? Skulle vara kul!


Såg världens roligaste film imorse förresten, Lotta på Bråkmakargatan.

Och så är det världens bästa att brorsis är hemma också (enligt mej själv, med signatur och allt).

Nää, nu ska jag leka vidare. Tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: sara

JAS <3 ;)

2007-04-07 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback