Farmors makaroner & tennis

Åt lunch hos farmor idag, världens godast makaroner med korv fick jag.  Efter det blev det tennis med Linn, Calle och Andreas. Två vinster av två blev facitet  för min del. Känns stabilt.
Dissade tvspelet före, ångrar mig lite nu men det kommer fler gånger.
Badminton nästa vecka kanske? 
Och i jul blir det re-match mot Calle och Manne med vinst 6-0, 6-0, 6-0 för våran del.
Med pepparkakor efteråt. Det blir fint.

Pratar med Tage nu. Var alldeles för längesen vi sågs...
Vi har mycket viktiga diskussioner för tillfället. Typ. Haha.

Ska ner på träningen en sväng, men inte vara med. Är lite krasslig fortfarande.
Bara lite men i alla fall...

Nää, nu ska jag göra nåt vettigt. Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback